ຄວາມສົນໃຈ (ສອບຖາມ) ເພື່ອກໍານົດຂອບເຂດການໂຄສະນາເຄືອຂ່າຍແມ່ນແຕກຕ່າງກັນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຈາກປະເພດອື່ນໆ. ຂອງການໂຄສະນາເຊັ່ນ: ພຶດຕິກໍາການຈັດຕໍາແຫນ່ງໂດຍອີງໃສ່ເຕັກໂນໂລຢີອື່ນໆ, ການໂຄສະນາສະພາບການໄດ້ປຽບ. ແລະຂໍ້ເສຍຂອງຂໍ້ດີແລະຂໍ້ເສຍຂອງການໂຄສະນາສະພາບການປະໂຫຍດແມ່ນວ່າອີງຕາມ . ສໍາລັບກໍລະນີລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງຂອງຜົນປະໂຫຍດການຄົ້ນຄວ້າແລະສະຖິຕິປະຊາກອນສັງຄົມໃຊ້ປັນຍາປະດິດເພື່ອເລືອກ. ຄວາມຖືກຕ້ອງສູງຂອງການຈັດຕໍາແຫນ່ງຂອງການໂຄສະນາເພື່ອໃຫ້ມັນສາມາດສົ່ງໄປຫາສະເພາະ. ພວກມັນຖືກຜະລິດຢູ່ໃນອັດຕາສ່ວນປະຊາກອນຂໍ້ມູນທີ່ຈໍາເປັນກ່ຽວກັບນັກວິເຄາະບໍລິສັດຊື່ຂ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ອງໂລກເຊື່ອວ່າການຄົ້ນຫາທົ່ວໂລກ. ມັນບໍ່ແມ່ນເລື່ອງບັງເອີນທີ່ຕະຫຼາດການໂຄສະນາຂອງບໍລິສັດຄາດວ່າຈະບັນລຸຫຼາຍລ້ານຄົນ. ເງິນໂດລານໍາບໍລິສັດແມ່ນໂອກາດທີ່ຈະເພີ່ມການເຂົ້າຊົມເປົ້າຫມາຍແລະມີຫຼາຍຫຼາຍ. ການຂາຍຟຣີສໍາລັບການສົ່ງເສີມແມ່ນບັນລຸຈຸດປະສົງ (ຮັກສາລູກຄ້າທີ່ມີຢູ່ແລ້ວ, ແລະອື່ນໆໃນຕະຫຼາດ); ງ່າຍດາຍ ການຄຸ້ມຄອງການໂຄສະນາ; ການໂຄສະນາການຄົ້ນຫາໂດຍນໍາໃຊ້ຮູບແບບທີ່ແຕກຕ່າງກັນ (ວິດີໂອປ້າຍໂຄສະນາຄໍາ)ຍັງສ້າງຄວາມສະດວກຜູ້ໃຊ້.
ຫຼືຮູບແບບແມ່ນຫຼື;ແນະນໍາການຟ້ອງຮ້ອງໂດຍຮູ້ວ່າສ່ວນຫຼຸດສົ່ງເສີມການຂາຍແລະປະເພດຂອງຜູ້ໂຄສະນາທີ່ເກີດຂື້ນແຕກຕ່າງກັນ. ຊື້ເຄື່ອງອອນໄລນ໌ແລະການຕັດສິນໃຈທີ່ດີທີ່ສຸດເຖິງແມ່ນວ່າຄວາມໄດ້ປຽບຂອງການໂຄສະນາສະພາບການແມ່ນຈະແຈ້ງ, . ແຕ່ສູດຂອງພັກສົ່ງເສີມນີ້ຍັງມີຂໍ້ເສຍຂອງຕົນເອງໃນເວລາທີ່ງົບປະມານການໂຄສະນາ. ມັນຖືກນໍາໃຊ້ເພື່ອຢຸດການໄຫຼເຂົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌ທີ່ມີຈໍານວນການໂຄສະນາໃນແອັບຯມືຖື. ລາວບໍ່ໄດ້ມີບົດບາດອີກຕໍ່ໄປ; ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຄລິກແມ່ນຍາກທີ່ຈະຄາດຄະເນ; ປັດໃຈ; .
|