|
Тие остануваат во вашиотиспратете им е-пошта за да останат на списокот со адреси на вашата училишна е-пошта. Користете технологија за двојно вклучување. Клиент. Мора да се претплатите за да започнете да ги примате вашите е-пошта. Постои одредена конфузија за тоа дали. За да го направите ова, треба да ви треба едно или двојно пријавување. Ако тоа е она што ви треба. Само одлучете се и тие ќе можат веднаш да почнат да добиваат е-пораки од вас.
Мора да потврдат. Тие користат двојно пријавување на списокот со е-пошта на вашата школа.Може да биде примамливо да се користитоа. Можеби е примамливо да користите единствено пријавување бидејќи ви овозможува побрзо да ја развивате вашата училишна мејлинг листа и го елиминира ризикот од Список со броеви на Whatsapp губење на членовите кои остануваат. Сепак, може да добиете голем број лажни или спам адреси. Двојното пријавување гарантира дека имате список на училишта-учеснички бидејќи оние што се пријавиле покажале силна желба да присуствуваат.
Сакате посетителиако сакате вашите посетители да го прават тоа, користете стимулации. За да се приклучите на вашата листа на е-пошта на k-school, треба да им понудите нешто во замена. Нешто што знаат да го направат. Заинтересирани. Најтипичните поттикнувања за привлекување некого да се приклучи на вашата листа на училишта се попусти, промоции или бесплатна испорака на ограничено време. Но. Не се ветуваат „бесплатни ажурирања“. Никој не се грижи што дури може да дојдат и бесплатни ажурирања.
|
|